Home Owner

Tuesday 11 December 2012

Nothing To Story


Bonjour ! hohoho. Hari ni dan hari sebelumnya,sungguh membosankan. Why? Sebab x de pape pun yang Seronok untuk dipostkan. Yg penting,hari2 saya sentiasa dipenuhi dengan menonton,membaca,membuat biji timah (tidur) ,mengunyah,membebel,mengeluh,bergaduh ! hhohoh

  1. Membaca : Sha&Sha , CIk Bunga dan Encik Sombong,Alahai Mat Salih ! ,Coke & Sundae, Coke &       Sundae 2. Datang Dengan Indah,Love You Mr.Arrogant .. -..- bnyk  nya waktu saya habes kat novel.
  2. Menonton : Melissa And Joey , Jane By Design ,Wipeout, Maid Sama (anime) , How I Met You Mother
 Begitulah rutin saya setiap hari. hmmm. Tapi ! Satu je buat saya bengang. Kerja rumah sume saya yang buat ! Sapu la,itu la ini la. grrr~ Kadang saya rasa saya ni Wonder Woman termasuk la wanita2 di luar sana. Ha, kepada Kaum Adam ! Jangan pandang sebelah mata tau kat Kaum Hawa ! Kalau boleh pandang dua2 belah mata sampai terkeluar pun x pe. Asalkan jangan pandang rendah kat kitorang. Huhuhu ! geramnya saya dekat abg saya ni. ! ngeee ~ bila suruh buat2 dia ckp "Kejap2" pastu, habis je saya mandi, saya pun keluar kan la High Tone panggil nama dia last2 dia tido. Ngee ! X sampai hati nak kejut dia. Sebab dia kan kerja. hmmm.Okay la ! Bye !

p\s: lagi satu pasal kaum hawa,hati diorang cepat tersentuh,terasa,tersentap, dan  MUDAH MEMAAFKAN .... Tpi tak mudah melupakan. hmmm

No comments :

Post a Comment