Home Owner

Friday 14 December 2012

Dislike !


Bonjour ~  Hari ni nak story sikit pasal apa yang I "Dislike" (penulis blog ni sewel hape? sekejap saya sekejap I) Okay ! let's go !

  1. First,I don't like people being rude with me. dah la 'being rude' ,pastu buat muka derk je.... yag saya ni dah sampai nak terjuling-juling stare kat dia,dia buat muka toya je.... kot muka macam Pan-Asia x pe la. ni muka macam Pan-Cake... Grrr~
  2. Secondly,I don't like people whom i know pretend like we never met before. Ha ! ni pantang nenek-moyang saya ni. Pernah satu hari tu,saya pandang dia dia pandang saya. saya senyum kat dia dan dia buat2 x nampak ! Hey, you're such an annoying friend
  3. Next, saya tak suka orang yang bermegah-megah dengan barang yang dia ada tpi org lain ada.... Grrr~ kadang2 bkn org tu x de,cuma malas nak showing off ! ayat diorang mesti lebih kurang macam ni kan " Weh2,aq ada iPad. Best wei guna benda ni. ! x nyesal aq suruh bapak aq beli! Eh2,korang ada x? aq bukan nak sakit hati korang tau,tpi rugila korang x de. Untung nye aq ! "  Der,lu kasi wa panas saja !
  4. Okay,yang ni paling menyampah,meluat,menambahkan dosa saya aje sebab kutuk or maki dia. Tpi selalunya saya kutuk or maki dalam hati je la. Sekarag sume suka shortkan ayat kan. Saya admit yang suka pon suka shortkan tpi ada pula la slang dia tu macam "Tittew x taw la bilew tittew nax gunew ayatz yg betul. Tittew dah biasew!" atau guna nombor. perghhh! wa rasa mau campak ini laptop ah luar rumah ouhh ! adoyaiii !
  5. Kalau kita bawa kawan masuk rumah,kita sebagai tuan rumah mesti la ckp kan "buat la macam rumah  SENDIRI' maksudnya,jangan la malu2 sampai berdiri je x duduk2. Ni tak,waktu tu g rumah kawan saya tau. Kita sebagai tetamu hormat la sikitkn tuan rumah. Perghh,kawan saya yg sorang tu masuk je rumah terus selongkar rumah kawan saya. Sampai peti ais pon dia buka. X malu betul hang ni ya .! 
  6. rasanya tu je la kot.
  7. okay la
  8. bye !
  9. Adios~
korang pernah alami sebelum ni? hahaha. mesti sakit hati kan.

No comments :

Post a Comment