Home Owner

Friday 7 December 2012

Amek Kaw !


Hello-hello ! hahha.... Hari ni seperti biasa saya akan mulakan mukadimah di pagi hari... Ehem2... Sebelum tu saya tunjukkan gambar...

Ha! Nampak x dalam kotak pink yg kiut-miut tu? Bnyk kan wishlist saya. Suatu hari  nanti botak jugak ayah saya tu ... Tapi,dia x kan beli aje camtu. Dia mesti nak balasaan. Sebab tu la,bila nak periksa je mest saya dengan ayah saya buat perhitungan. Hohohoho ! Periksa akhir tahun,saya nak the sim 3 complete. Sampai masuk kedai dibuatnya akibat 'sambutan baik' oleh virus-virus sekalian....  -,-   Lepas ni target saya,saya nak Iphone ! sbb kawan saya guna Iphone ! comel je dia pakai.   Perempuan katakan. Trololo~  Hmmm Sabar je la.... Berbulu mata mak jemah tgk dia pakai Iphone. Hmmm. Biar la dia. Dah 'jodoh' dia dgn Iphone tu awal. Hahaha. Caya la kau,buddyz ! (cakap pasal Buddyz. Kan ada iklan Buddyz tu kan? macam nak campak je tv kat luar. Asyik2 ckp "TAK KAN TERPISAH" ataupun "KAMI BUDDYZ TAK KAN TERPISAH)" Okay la. Tamat sahaja mukadimah saya... Okay la bye !

No comments :

Post a Comment