Home Owner

Friday 21 December 2012

Candleligt Dinner yang mengharukan


Bonjour ~! (bengang,bengang,bengang) Pagi yang ceria dimulakan dengan sebuah senyuman yang gembira dan menawan( I give the fake one.) Ouh,semalam semua org heboh pasal kiamat kan? hahaha! It's all because of you mayans. burrr~ --'   . Kita sebagai umat islam haruslah tidak mempercayai semua benda ini. Dalam al-quran dah terangkan. so,yang korang sibuk nak tentukan tarikh apesal. memenatkan otak korang je yang kaji la apa la. 

Okay,now baru masuk tajuk atas tu... WOooo, candlelight dinner. Mesti sume nak kan? Dengan Boyfriend/Girlfriend korang kan? hahaha... Malam tadi saya 'Candlelight Dinner' bestnye ! rasa terharu ..... Thanks To Makhluk Tuhan Yang Menyebabkan Taman Saya Tak De ELEKTRIK .....  Der.... waktu tu jugak la kau g rosak kan benda alah tu. Ngam2 saya dengan keluarga saya tgh makan. Baru nak ambik ikan ...Ting ! Gelap-Gelita .... Hampeh....So,ayah saya amek la lilins( sebab ada 3 lilin. So I used 's' for plural right?) dan nyalakan. Sepanjang kitorang makan bergantung pada LILIN . Dah la makan Ikan ... Nasib baik x de yg arwah... Kalau x mahu ku BOM kan sape yg buat tu. ngeee !

Mesti korang ingat candlelight dinner yang makan kat restoran tu kan? In my dreams la kalau saya nak candlelight ni. I'm only 13 ! Yello! hahaha... Okayla. Bye ! Au Revoir~

No comments :

Post a Comment