Home Owner

Wednesday 5 June 2013

Thanks For Giving Me A Stress Holiday


annyeonghaseyo! Bonjour ! Assalamualaikum bg yg islam. Okay,cuti 2 minggu ni paling 'BEST' Bagi saya, Hohoho. thanks tu PBS,homework yg berlambak tu. *homework sebenarnya x de . cuma kerja 2 yg lepas x siap. bila di total kan,ingatkan sikit... Rupanya ! 

"amma appa,ayoyo! banyak wo! "

Tapi, Alhamdulillah... 50% dah siap yg selebihya =

SEJARAH

  1.  nota. dari bab 2 - 5 ....  Wow! menyesal aq x buat nota dulu .
  2. calendar ... PBS. inagt senang2 tu dia nak bg band 6? nononoo.... Arahannya
ANDA DIKEHENDAKI MENYEDIAKAN  SEBUAH KALENDAR ....

Baca je perkataan kalendar , saya gembira betul. ala kacang je buat kalendar. pastu kawan saya ckp, "kau x baca sampai habis ke? " lepastu saya pon baca la blik. dalam hati dah tahu dah,mesti susah punya .

BERSERTA TEMPAT-TEMPAT BERSEJARAH DI SARAWAK .

See? dah agak dah. Hmmm . Sabor je la. Dugaan.  Tapi x pe!  Kadang2 bukan semuanya senang dalam hidup ni. perlu ada susah juga. kot senang je dalam semua ni,c'mon beb! x mencabar langsung  *kunyah epal. 

SAINS
  1. pon PBS jugak. kena buat buku skrap. Hhohooh! *gelak x ikhlas
ICT

  1. Kerja berkumpulan. Not bad. Tpi yg badnya bhgian pembentangan. Kitorang ditugaskan untuk cari satu bahan mata pelajaran dan bentangkan kat depan. Macam jdi CIKGU-PART-TIME .mahaha.
THE SIMS 3

  1. Why!!!  the sims 3 terpaksa didelete akibat ada virus. sob.... sob....sob... The sims 3,kau umpama bulan menerangi malam,engkau.... No idea. Tpi the sims 3 pling best ! 
Sebelum tu,saya ada buat blog kawan saya. Follow la dia . ( PROMOTE JANGAN X PROMOTE. kawan tu )


okay bye!




No comments :

Post a Comment