Home Owner

Wednesday 19 June 2013

Bad Luck?


annyeonghaseyo! Bonjour ! Assalamualaikum bg yg islam. Okay !dah 2 minggu x update blog ni. muahahah. *suka lak minah ni. Fuhhh ! Finally ! We meet again , blog ! Miss you! *jangan tanya kenapa owner blog ni mereng sikit.

Based on the title, BAD LUCK. Why ? Oh gosh ! Yesterday is the worst day ever ! Oh kambing aku ! ( Oh my goat )  can anyone lend me a shoulder to cry? Nah ! forget about it. What past is past. 

First, saya tertinggal fail saya yang mana ada SEMUA KERTAS PBS yg  perlu dihantar semalam. And i cursed it very much! Hmapeh mu fail ! 

Second, saya terbuat free show depan pengawas cina . Apa yg FREE SHOW sangat tuh? Ha ! my leg termasuk dalam drain ! * ENGLISH BROKEN ! Sebelum rehat,saya ngan kawan saya tu macam melancarkan perang la *gurau2 yg membawa kesakitan yg amat! Then , kitorang rehat la. Pastu lpas bli makanan, kawan saya yg lagi sorang tu  ajak la bli air kotak. saya dgn kawan saya buat bodo je. last2 dia BLAH. And i like "Dia merajuk ke?" 

disebabkan terlalu takutkan serangan hendap dia,saya pandang belakang. Takut2 dia keluar dri blkang blok. Last2 bukan dia yg keluar. saya yg masuk. Masuk mana? ha, longkang ! perghhh! dah mcm gaya nak propose org je posisi saya waktu tu. Hape lagi cina tu pandang la. dan saya lari bak USAIN  BOLT . masuk kelas. What a relief. Kawan saya dgn baik hatinya ckp "Aku simpati. Lagipun selain cina tu ada cikgu nampak kot" Umanggaaaiii. Jatuh air muka I okay ! burrr.... okay la ! Annyeong ! nak layan Running man !

words for to day



No comments :

Post a Comment