Home Owner

Tuesday 24 September 2013

The Conjuring

D.O

annyeonghaseyo! Bonjour ! Assalamualaikum bg yg islam. How's your day? Me? Ouh, I fine-fine je. ( Hotak kau fine. kertas paling pnting tinggal dalam kelas ! ) Omo ! Deadly serious . 

Straight to the point , today our topic is... "The Conjuring" Wow, Daebak ! Thanks to kawan saya yg download movie tu . Waktu kelas ict, lepas siap assignment sume, layan the conjuring kejap.  Masing2 sudah buat SEFETY POSE yg seusai tapi tidak memudaratkan untuk mata mengintai video tu. Kalau sape yg buat pose maut tu, hang sendiri tempah maut ! Mau tersembul biji mata tu nnti. 

bila, dah start perkara pertama saya cakap " Cepat, buka part nak ending2 tuh. Baru gempak" Ha kau ! gempak punya pasal hantu tu keluar . perghh seram gila. Nasib la sape duduk sebelah saya. The Conjuring tu based on true story. Lepas google sana,google sini. then saya ada jumpa beberapa maklumat. Nama patung tu Annabelle. Dia WUJUD ! sekarang dia ada kat Muzium warren occult museum . dia diletakkan dalam dalam rak yg direka khas . Pemilik dia dulu nama Donna. Dia dapat Annabelle bila ibunya belikan untuk dia pada tahun 1970. Dipercayai patung tu ada roh . Now, I felt creepy. No wonder sometimes I hate doll like that. Ala,yg kepala besar tu. Omo ! 

Smbung balik, lepas dah buat SAFETY POSE, kawan saya dgn beraninya dia dekat muka dia konon hantu tak keluar . BINGO ! Dia keluar. Terkejut beruk ye kak oiii? HA, lain kali pikir sikit. Dah sah2 la bhgia ending macam2 kuar. BARU GEMPAK ! Jyeah ! hmm. Okay la . bye ! Anyeong

p/s : bagi sesiapa yg tak tgk lagi macam saya ni sila tgk. almaklumlah , saya ni pelajar contoh. so busy sikit * ayat minta selipar jepun

No comments :

Post a Comment