Home Owner

Wednesday 28 August 2013

Be Stong, Babe


annyeonghaseyo! Bonjour ! Assalamualaikum bg yg islam. 

Kisah ni berlaku minggu lepas. Ouh ! baru saya ingat benda ni sangat penting untuk saya . Semua orang mesti ada kawan makan kawan , kan? Of course ada . Kawan saya yang A ni suka mamat nama Kepochi ( nama tipu supaya tidak di aim )   Dari dulu A ni minat gila dekat Kepochi. Dah la minat. sampai gila jadinya.  Zaman kegemilangan A dan Kepochi ni tahun lepas. They like chatting together , ejek 2 together even bg gelaran together. Tapi, jangan disangka air yang tenang tiada buaya . Setiap Benda2 manis , mesti ada orang ke-3 yg akan ruined everything. Of course maa ! Eii geramnya mak , you ! mahu ku sental2 pakai sabun .  Tetibe B ni ...

"Act,aku suka kat Kepochi tuh " 

satu ayat yg buat saya tertampar. Bukan sebab saya suka Kepochi ! Tapi , B tu buat pengumuman depan A ! Oh goat ! kau tau kan dia suka Kepochi ?  At last, Kepochi tu kurang sangat beri tumpuan kat A. Because of her. ergghh! Hmmm. sabar je la. dia kawan saya jugak. malas nak masuk campur.

then, kawan saya, C cakap satu rahsia ! Finally ! dia percaya saya ! Amin.  Rupa2nya B tu ada pernah tanya Kepochi sama ada dia suka A ke tak. Setiap cerita mesti ada babak saspen kan? Saya dah dup...dap...dup tunggu sambungan dia. And, Kepochi cakap dia tak pernah suka A . Kepochi ni kang. Awat hang layan dia bak puteri kalau tak suka dia ? biar je la dia tu Forever Alone . Layan B tu . Bila dengar tu, saya sedih jugak la. 

A cakap kat saya dgn yg lain2 yg dia sanggup lupakan Kepochi demi B . Hmmm. Complicated betoii la. Anyway, be strong okay , A ! Don't worry. Kau ada aku . Moh, kita dating ! Erk? Kidding.  annyeong !


No comments :

Post a Comment