Home Owner

Tuesday 1 January 2013

Goodbye 2012... Hello 2013


Bonjour! hahaha. Happy New Year Bloggers,Facebookers,Twitteres( erk? Twitteres? -,-) Dah masuk 2013 .. So,segala memori indah,duka,kelakar,annoys, or everything sdah lengkap bg buku 2012. Sekarang,nak memenuhi buku 2013 pulak. Yeah! (cakap pasal buku, yo yo oh je ada diary. Last2 buat pekasam. -,- ) Tahun baru,azam baru,kawan baru sumenye baru! Yeah! kecuali sekolah je x baru2. 

Argghh! alangkah bgusnya dapt cuti lagi. Saya x bersedia nak menghadap muka 'Cikgu Askar" ... Masam nak mampuih! saya senyum,dia buat derk je. 

"Eh cikgu,senyuman yang paling menawan dan mahal ni harus dibalas. Senyuman saya ni,kalah madu tau! grrr ..*kunyah epal)

I'm gonna miss those memories in 2012 with my friends,family and everything.. Saya tak boleh lupakan yang saya and the gangs ketawa terbahak2 sebab habis barang yg saya pegang jatuh! Like a magic spell! Vushh! everything dropped! And I was like

"Apa benda? Apa yg terjadi?"

last2 bebola saya jatuh masuk longkang. sob..sob..sob ! sian kau! Hmm...  Okay! sampai sini je la. Adios~

p/s : saya tahu saya terlambat nak ucapkan Happy New year! At least,saya ada niat nak sampaikan. Bweekkk
         and one more thing,please pray for my mom. She asma. Hope she will get well soon. =)

No comments :

Post a Comment